Nieuwe Jeep-eigenaar hier! Maar ik heb een aantal grote problemen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb een 2006 Jeep Commander Limited 5.7L V8 OHV 16V FI motor. Onlangs is de SKIM verwijderd en de ECM (denk ik?) geflasht door AllComputerResources. Hiervoor had ik problemen met het starten van de auto in de noodloop of dat hij na 3 seconden uitviel. De SKIM is verwijderd, de nieuwe ECM is geĂŻnstalleerd en ik heb een proefrit gemaakt. Alles werkte perfect! Meerdere keren aan en uit gezet zonder startproblemen. Ik heb een stukje gereden en de hele dag wat boodschappen gedaan zonder problemen. Maar plotseling kom ik thuis en het alarm blijft maar afgaan en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb al het volgende geprobeerd:
- De batterij een uur losgekoppeld en weer aangesloten (alarm blijft afgaan)
- De batterij losgekoppeld en de negatieve en positieve pool 5 minuten tegen elkaar gehouden om een harde reset te forceren (alarm blijft afgaan)
- Een paar verschillende combinaties geprobeerd om de bestuurdersdeur met de sleutel te vergrendelen/ontgrendelen (alarm blijft afgaan)